فقط حرفه.....


حرف های دختری سر گردان

حرف های دل عاشق ها

اینا رو مینویسم برای کسانی که دارن گول میخورن

بدونین همش حرفه

بهت میگه دوست داره

باور نکن

همش حرفه

بهت میگه تا اخرش باهاتم

باور نکن

همش حرفه

میگه بی تو نمیتونم

باور نکن

همش حرفه

برات حرف های عاشقونه میزنه

باور نکن

همش حرفه

عزیزم اینا همش حرفه

اگه میخوای تنها نشی باور نکن

ما باور کردیم و حالا نگاه کن

گول اون چشما و حرف هاشو نخور

از ما گفتن بود

 

 



نظرات شما عزیزان:

اجــــــی محـــــدثــــــه
ساعت11:57---31 مرداد 1392
اره واقعا

حمید
ساعت23:30---27 تير 1392
سلام کیمیا در چه حالی دیدم خبری ازت نبود خواستم حالتو بپرسم ازت معلومه خیلی افسرده ای نگران نباش من از تو بدترم

گرگنما
ساعت21:58---21 تير 1392
ربطی به این چیزا نداره طرفتو اشتباه انتخاب میکنی هر کی باید طرفشو بشناسه لینکیدمت مطالبت خوبن راستی تو سریال دلم تنگ شده برات رو نگاه میکنی من تو لینکات هستم با اسم زوزه های گرگنما

کاوه
ساعت12:05---21 تير 1392
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری ممنون کـــــ منو لینک کردی منم لینکت کردم

حمید
ساعت0:30---21 تير 1392
از طرف من لینک شدی تو هم خواستی لینکم کن

جغله
ساعت0:24---21 تير 1392
سلام کیمیا همه در زندگیشون دچار همچین مشکلی میشن ببخشید که اینو میگم به قول بعضیها که خودت میگی یه چیزایی بهم میگن من که نمیدونم حالا اگه خودت هم خوشکل بودی طرف مقابلو تحویل نمیگرفتی شایدم از نظر من خوشکل باشی من که ندیدمت ببین هر کسی یه نظری داره

سامان
ساعت18:14---20 تير 1392
سلام
یجوری میحرفی انگار داغ داری بنظرم این شکستا و پیروزی ها به هوش و قدرت تشخیص ادما به طرف مقابل بستگی داره


احمد
ساعت18:01---20 تير 1392
مرسی خانمی خیلی ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:,| 17:53 |عاشق بی جان| |


[-Design-]